مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مطلع هر شعر تماشای توست...

برام هیچ حسی شبیه تو نیست...

1393/3/29 12:18
نویسنده : خدیج
51 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تو قشنگ ترین احساسی هستی که تا حالا تجربه کردم

وقتی تو سونو بهم گفتن قلبت میزنه انگار دنیارو بهم دادن تو قشنگ ترین هدیه خدایی واسه م امروز دقیقا نه هفته وپنج روزه که تو شدی دلیل زندگیم

هر روز صب به امید حرف زدن با تو از خواب بیدار میشم

همش صدات میکنم برات قران میخونم باهات حرف میزنم تو هم جوابمو میدی میدونی چه جوری ؟ وقتی تهوع میاد سراغم فک میکنم این از عکس العمل توه

وای که چقد بیتابم واسه بغل کردنو بوسیدنت

دو روز پیش تولد بابایی بود کلی برات حرف زدم گفتم که همیشه تولد باباتو یادت بمونه با اومدنت زندگیم خیلی قشنگ شده انگیزه پیدا کردم از همه چی لذت میبرم دوست دارم

میدونی اتفاقای زیادی داره اطرافمون میفته خیلی روزا تنهام غصه میخورم که چرا کسی پیشم نمیاد  اما تو هستی و به نظرم فقط منو تو و بابارو عشقه مگه نه؟

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)