مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مطلع هر شعر تماشای توست...

دی ماهی من

1393/3/29 12:46
نویسنده : خدیج
81 بازدید
اشتراک گذاری

میدونم امسال زمستان رنگ دیگه ای داره عشق مامان تو هم بچه سرمایی تمام تلاشم این بود که کاری کنم تو دی ماه به دنیا بیای من عاشق زمستونم واز بین ماههاش عاشق دی

ولی از این به بعد دی ماه رنگ دیگه ای داره وقتی با اون دهن کوچیکت شمع تولدتو فوت کنی دوسدارم دنیارو همونجا متوقف کنم

این روزها حسابی کم دارمت اصلا نمیشه به اینکه چقد برام عزیزی فکر نکنم میدونم پر از یه عالمه شیطنت کودکانه ای ومن پر از یه عالمه سخت گیری مادرانه

دنیای اینجا با دنیای الان تو خیلی فرق داره

اما از هیچ چیز این دنیا نگران نشو چون من مادر توام تو کودک منی تا همیشه تا ابد تو کودک منی

بهترین هارو برات رقم میزنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)