مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مطلع هر شعر تماشای توست...

نه ماهگی

1394/7/11 23:58
نویسنده : خدیج
63 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم عزیز  این روزا خیلی خسته م امروز سه روزه که نه ماهت تموم شده و وارد ده ماهگی شدی چند روزه که تب داشتی و شبا تا صبح بیدار بودم که نکنه تبت بالا بره امروز دوباره رفتیم دکتر منو تو و مامانم ، دکتر گفت که چیز مهمی نیس اما باید داروهاتو بخوری ، البته از صبح حالت بهتر شده عزیزم وقتی مریضی یا ناراحتی خونمون خیلی سوت و کور میشه، دیشب که تو حالا بد بود بابا و مامانم تا صبح نخوابیده بودن، امیدوارم از فردا دوباره خوب و سرحال بشی، میدونی روزگار جالبی داریم صبح ها که با صدای زنگ آیفون بیدار میشیم و مامانم طبق روال این یک سال ونیم اخیر میاد که کمکم باشه تو هم بدو ميري تو بغلش بعد تو رو مشغول میکنه و من کارامو میکنم بعدش با هم ميريم خونشون هر روزم برات یه نوع غذا درست می کنه، امیدوارم قدرشو بدونی پسرم اگه اون نبود نمی تونستم به هیچ کاری برسم، از همه اطرافيا هم بیشتر دوست داره حتی گاهی فک میکنم اون بیشتر از من دوست داره ، ایشالا که نوه ی خوبی براش بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)