مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مطلع هر شعر تماشای توست...

دارم عاشق میشم کم کم...

1393/4/18 13:19
نویسنده : خدیج
106 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تنها بهانه زندگی منو بابایی

این روزای گرم دارن تندتند میگذرن تا اون روز قشنگ برسه وبغلت کنم  چند باری هست که خوابتو میبینم

عزیزم سه چهار هفته دیگه مشخص میشه که جورابات صورتیه یا ابی!

اگه پسر باشی که میشی تکیه گاهم و اگه دختر میشی دوست مامان!

هر چی که باشی هر شکلی که داشته باشی تمام عمر منی وواسه من تکی

فقط تنها دعام اینه که سالم باشی ویه عمر سلامت زندگی کنی وباعث افتخارم بشی

این روزا هر لحظه برات این اهنگو زمزمه میکنم با وجود تو حس میکنم یه بار دیگه تو زندگیم دارم عاشق میشم

اینم اهنگ:

بازم بارون زده نم نم دارم عاشق میشم کم کم بذار دستاتو تو دستام عزیز هردم عزیز هردم

البته مامانی همشو بلد نیست تو ببخش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)